Forum gildii "In ExTrEmO"
Cieñ
Warrior
Wojownicy s± klas± skupiaj±c± siê na walce wrêcz. Te postacie s± twardymi jak stal mistrzami broni i taktyki. Specjalne umiejêtno¶ci wojowników s± rzecz jasna zorientowane na walkê.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Ludzi, Nocnych Elfów, Krasnoludów, Gnomów, Orków, Taurenów, Nieumar³ych, Trolli, Draenei
Typ: "Tank"
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / W¶ciek³o¶æ(Rage)
Dostêpne zbroje: Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40 poziomu), Shields
Dostêpne bronie: Wszystkie (oprócz Ró¿d¿ek)
Komentarz: Zale¿nie od buildu - przetrwa potop, deszcz meteorów i trzêsienie ziemi - lub bêdzie kopaæ ty³ki niczym Chuck Norris. Zostaj±c wojownikiem nie obawiaj siê o to, czy znajdziesz dru¿ynê do instancji, poniewa¿ tanka w zespole chce mieæ ka¿dy. Klasa znosz±ca najwiêcej obra¿eñ, podstawa dobrego raidu. Bardzo zale¿ny od sprzêtu.
Warlock
Warlockowie byli magami, którzy zag³êbili siê zbytnio w ¼ród³a demonicznej mocy. Poch³oniêci ¿±dz± mrocznej wiedzy uwik³ali siê w chaotyczne magie spoza ¶wiata. P³on±cy Legion karmi ich moc± pozwalaj±c im na dzier¿enie destruktywnych energii i wzywanie potê¿nych emisariuszy nale¿±cych do ich demonicznych w³adców.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Ludzi, Gnomów, Orków, Nieumar³ych, Krwawych Elfów
Typ: "Debuffer"
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Paski zwierzaka (pet): Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostêpne zbroje: Cloth
Dostêpne bronie: Daggers, Wands, Swords, Staves
Komentarz: Jedna z najlepszych klas do PvP. Definicja zwrotu "melt faces". Kochany i nienawidzony. Co¶ dla Ciebie, je¶li lubisz siê demonicznie ¶miaæ, wysysaæ dusze i zadawaæ siê z demonami. Przyjemniaczek.
Shaman
Szamani s± duchowymi przywódcami swoich plemion i klanów. Porozumiewaj± siê z duchami, maj± wizje przysz³o¶ci i prowadz± swój lud poprzez najciemniejsze czasy. Wielu myli ich wiedzê i spokój z pacyfistyczn± natur±. Jednak¿e wyzwani szamani posiadaj± ca³± gamê mocy, przy pomocy których s± w stanie poradziæ sobie z zagro¿eniami naturalnego porz±dku.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Orków, Taurenów, Trolli, Draenei
Typ: hybryda, nie najgorsze leczenie
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostêpne zbroje: Cloth, Leather, Mail (od 40 poziomu), Shields
Dostêpne bronie: One-Handed Maces, Two-Handed Maces (wymaga odpowiedniego talentu), Staves, One-Handed Axes, Two-Handed Axes (wymaga odpowiedniego talentu), Daggers
Komentarz: Klasa hybrydowa, nie¼le lecz±ca i zadaj±ca spore obra¿enia w zwarciu. Je¶li lubisz totemy, to co¶ dla Ciebie
Roque
Czuj±cy siê jak w domu po¶ród cieni i wyszkoleni w szybkim znikaniu, £otrzykowie z Azeroth najpewniej czuj± siê dzia³aj±c na ty³ach. Naginaj± wydarzenia na swoj± korzy¶æ, uderzaj± tylko wtedy, gdy ich przewaga jest najwiêksza - to dziedziny w których siê specjalizuj±. Ze swoimi przebieg³ymi sztuczkami, zdolno¶ciami fizycznymi, oraz mistrzostwem w ukrywaniu siê i maskowaniu, £otrzykowie nie mog± narzekaæ na brak pracy jako z³odzieje, szpiedzy, zabójcy czy rabusie.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Ludzi, Nocnych Elfów, Krasnoludów, Gnomów, Orków, Nieumar³ych, Trolli, Krwawych Elfów
Typ: walka w zwarciu, skradanie siê
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Energia(Energy)
Dostêpne zbroje: Cloth, Leather
Dostêpne bronie: Dagger, Thrown, Swords, Bows, Crossbows, Maces, Fist Weapons
Komentarz: Chcesz wymiataæ w walce kontaktowej? Kochasz skradaæ siê, atakowaæ znienacka, wbijaæ przeciwnikowi nó¿ w plecy? Lubisz sztylety, trucizny, podstêpy? Zostañ "rogalem"! Jest to jedna z najlepszych klas do walki melee (wrêcz). Jedna z ulubionych do walki PvP.
Priest
Kap³ani s± wyznawcami wielu kultów rozprzestrzenionych na rozbitych ziemiach Azeroth. W Kalimdorze, Kap³ani Nocnych Elfów czcz± boginiê ksiê¿yca Elune, podczas gdy krasnoludzcy kap³ani z Khaz Modan przekazuj± pos³anie ¦wiat³o¶ci swemu ludowi. W ruinach Lordaeronu nieumarli kap³ani Zapomnianych z ich wiar± wykrzywion± i ska¿on± przez pe³n± mêki egzystencjê rozpowszechniaj± mroczn± interpretacjê ¦wiêtej ¦wiat³o¶ci, a Krwawe Elfy czerpi± sw± potêgê z ukradzionej demonom mocy. Jednak¿e niezale¿nie od wiary, wszyscy Kap³ani posiadaj± umiejêtno¶æ manipulacji umys³ami tych, którzy zwracaj± siê do nich po przewodnictwo duchowe.
Inne informacje:
Klasa dostêpna dla: Ludzi, Krasnoludów, Nocnych Elfów, Nieumar³ych, Trolli, Krwawych Elfów, Draenei
Typ: "Healer"
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostêpne zbroje: Cloth
Dostêpne bronie: One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands
Komentarz: Najbardziej poszukiwana klasa dla ka¿dej dru¿yny. Je¶li lubisz leczyæ, zostañ kap³anem. Je¶li kochasz "to melt faces" w PvP, to te¿ zostañ kap³anem (albo warlockiem). Je¶li siê boisz, ¿e nie bêdziesz umia³/a znale¼æ party, tak, we¼ kap³ana
Paladin
Stra¿ników ¶wiêtej ¦wiat³o¶ci i obroñców Sojuszu, Paladynów mo¿na znale¼æ w wielu miejscach - od pó³nocnych lasów Tirisfal Glades, gdzie walcz± z przednimi stra¿ami Zapomnianych a¿ po po³udniowe kresy Blasted Lands, gdzie nieprzerwanie trzymaj± stra¿ przeciwko demonicznym si³om spoza Mrocznego Portalu. Uzbrojeni w swe potê¿ne m³oty i moc ¦wiat³o¶ci ci ¶wiêci wojownicy dowodz± wojskami podczas bitew jednocze¶nie rzucaj±c siê tam, gdzie walki s± najciê¿sze. Ostatnio mocami owymi w³adaj± równie¿ demoniczne Krawe Elfy, wykorzystuj±ce moce ¦wiat³o¶ci do w³asnych celów.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Ludzi, Krasnoludów, Draenei, Krwawych Elfów
Typ: hybryda, niez³e leczenie, tank/offtank
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostêpne zbroje: Cloth, Leather, Mail, Plate (od 40 poziomu), Shields
Dostêpne bronie: One and Two-Handed Maces, One and Two-Handed Swords, Two-Handed Axes
Komentarz: Klasa hybrydowa, zorientowana na walkê wrêcz i przetrwanie. Mo¿e ca³kiem nie¼le pe³niæ funkcjê tanka lub healera (zale¿nie od buildu). Dodatkowo jest klas± buffuj±c± dziêki szerokiemu zestawowi seali i aur odpowiednich na ka¿d± okazjê. Mówi siê o nim, ¿e ma "kilka ¿yæ". Potwornie trudny do zabicia w rêkach do¶wiadczonego gracza.
Mage
Magowie ze ¦wiata Warcrafta niegdy¶ skupiali swoje moce wokó³ magokracji Dalaranu. Jednak¿e po zniszczeniu ich królestwa przez P³on±cy Legion sztuki magiczne rozprzestrzeni³y siê na wszystkie strony ¶wiata.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Ludzi, Gnomów, Nieumar³ych, Trolli, Draenei, Krwawych Elfów.
Typ: g³ównie zadawanie magicznych obra¿eñ na odleg³o¶æ, crowd control, obra¿enia obszarowe
Paski podstawowe: Zdrowie(Health) / Mana(Mana)
Dostêpne zbroje: Ubrania (Cloth)
Dostêpne bronie: Staves, Wands, Daggers, Swords
Komentarz: Znakomity g³ównie do zadawania obra¿eñ na odleg³o¶æ. Powszechnie stosowany jako maszynka do produkcji jedzenia i wody dla reszty dru¿yny (mo¿na na tym zarobiæ parê groszy). Mag to "¶mieræ z niebios" - jego czary obszarowe skutecznie przerzedzaj± szeregi wrogów, a dziêki odpowiednim ich wykorzystaniu pomimo tego i¿ mag prawie nie ma pancerza potrafi pokazaæ przeciwników gdzie ich miejsce.
Hunter
Azeroth jest domem dla wielkiej ilo¶ci bestii. Od nowego ¶wiata Lordaeronu po stary ¶wiat Kalimdoru mo¿na napotkaæ wszelakie rodzaje stworzeñ. Niektóre s± przyjazne, inne za¿arte i agresywne, lecz wszystkie maj± jedn± wspóln± cechê. Ka¿de stworzenie dzieli specyficzn± wie¼ z £owcami. To oni tropi±, oswajaj± i zabijaj± ró¿norakie gatunki zwierz±t i bestii ¿yj±cych w dziczy. Czy polegaj± na ³ukach, czy na broni palnej, £owcy uwa¿aj± swoj± broñ i zwiêrzecych towarzyszy za jedynych prawdziwych przyjació³.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Nocnych Elfów, Krasnoludów, Orków, Taurenów, Trolli
Typ: zadawanie fizycznych obra¿eñ na odleg³o¶æ, stawianie pu³apek
Paski podstawowe: Zdrowie (Health) / Mana (Mana)
Paski zwierzaka (pet): Zdrowie (Health) / Koncentracja (Focus)
Dostêpne zbroje: Cloth, Leather, Mail (od 40 poziomu)
Dostêpne bronie: Axes, Daggers, Guns, Bows, Crossbows, Fist Weapons, Polearms, Staves, Swords, Thrown, Two-Handed Axes, Two-Handed Swords
Komentarz: Doskona³a dla kogo¶, kto chce biegaæ solo, jedynie ze zwierzakiem, lub do farmowania. Wielkie obra¿enia dystansowe, w zwarciu s³abszy. Potrafi stawiaæ niewidoczne dla wszystkich poza pozostaj±cymi w ukryciu £otrzykami pu³apki, oraz oswajaæ zwierzêta (beasts) pomagaj±ce mu pó¼niej w walce.
Druid
Druidzi s± stra¿nikami ¶wiata. U¶pieni przez pokolenia przebudzili siê, aby odeprzeæ zagro¿enie P³on±cego Legionu podczas jego ostatniej inwazji. Po pora¿ce Archimonde'a Druidzi zdecydowali siê pozostaæ w budz±cym siê ¶wiecie i pomóc w odbudowie ich zniszczonych ziem. Atak Legionu pozostawi³ straszliwe blizny w naturalnym porz±dku rzeczy i Druidzi poszukuj± sposobu na odwrócenie tych zmian.
Inne informacje
Klasa dostêpna dla: Nocnych Elfów, Taurenów
Typ: hybryda, g³ównie leczenie
Paski podstawowe: Zdrowie (Health) / Mana (Mana) - postaæ normalna i wodna,
Zdrowie (Health) / W¶ciek³o¶æ (Rage) - postaæ nied¼wiedzia,
Zdrowie (Health) / Energia (Energy) - postaæ kota
Dostêpne zbroje: Cloth, Leather
Dostêpne bronie: Staves, Maces, Two-Handed Maces, Daggers, Fist Weapons
Komentarz: Klasa hybrydowa. Dobra do wszystkiego w zale¿no¶ci od buildu, nie polecana dla pocz±tkuj±cych. W zale¿no¶ci od buildu mo¿e przeobra¿aæ siê w ró¿norakie formy. Mo¿e s³u¿yæ jako doskona³y offtank lub healer.
Offline
Wszystko spoko poprawi³em tylko palka obrazek x3 bo nie lubiê krasnoludów.
Offline
Magnatka
taa druid jako offtank?? przeciez spokojnie moze byc tankiem:P
Offline